‹ 2026-06-24 debe listesi

otomo

AI Özet: yazar, otomo isimli kişiyi beğendiğini ve bunu yapmasının en doğal hakkı olduğunu söylüyor. kendisine ve beğendiği yazarlara saldıranların aslında (bkz: kıskançlık) krizinde olduğunu, başarısızların başkalarını aşağı çekmeye çalıştığını belirtiyor. dostluk adına sessiz kalmak istemiyor, tepki gösterenlere de sallıyor.
Her şey bittiğinde düşmanlarımızın yaptıklarını değil, dostlarımızın sessizliğini hatırlarız.

kendisinin yazılarını beğeniyorum ve beğenmeye devam edeceğim. bunu engelleyen bir yasa da yok bildiğim kadarı ile. beğenileri aynı insanların birbirlerinin yazılarını takip etmeleri kadar doğal başka ne olabilir? nedir bu kıskançlık ya? sen de git başka yazılar beğen mesela? beğenmediğin yazıları da okuma mesela? beğenmediğin yazıları beğenenleri de okuma mesela? böyledir zaten, istediği seviyeye çıkamayanlar ( hak ettiği değil de istediği) başkalarına çamur atarak aynı seviyeye ç...

okumaya eksisozluk.com'da devam et ↗
#beğeni #kıskançlık #yazı #takip #otomo

AI araçları

⚠️ AI tarafından üretilen içerikler tamamen otomatiktir, eksidebe.com'un veya orijinal yazarların görüşlerini yansıtmaz. bu araçlar yalnızca eğlence ve araştırma amaçlıdır.

farklı anlatılırsa

🎭 ruh haline göre yaz

bu entry'i farklı bir ruh halinde okumak istersen, nasıl hissettiğini yaz (ör: kızgın, taraflı, diktatör vb.)

⚔️ kapışmalı rewrite

iki stil seç, yan yana gör, hangisi daha iyi oy ver

karşıt görüş

💬 tartışma modu

bu içerik eksisozluk.com'da yayınlanan orijinal entry'nin AI tarafından üretilmiş özetidir. tam metin için orijinal kaynağı ziyaret edin.

orijinal entry → eksisozluk.com

benzer entry'ler

an***'in diğer debe'leri

para

bunu da beğenebilirsin