‹ 2026-06-24 debe listesi

komşu seslerinden hayatın altüst olması

AI Özet: yazar, üst komşusunun çıkardığı gürültüler yüzünden nasıl akıl sağlığını yitirme noktasına geldiğini anlatıyor. mevzu sadece gürültü değil, bildiğin bir yaşam tarzı terörü. üst kattaki teyze, sabahın köründe evi balkona taşıyıp temizlik seansları yapıyor, ardından televizyonu ve telefonu son ses açıp mahalleyi ayağa kaldırıyor. asıl bomba ise evin içinde yankılanan o garip tıkırtılar. yazar, tebeşir kırılmasına benzettiği bu seslerin peşine düşüp kapıyı çaldığında karşısında tahta terlikli bir teyze ve devasa bir köpek buluyor. teyze öyle bir tip ki, ne terlikten vazgeçiyor ne de eve halı sermeyi kabul ediyor. çünkü güya köpeği (oğlum diyor buna) rahatsız oluyormuş. yazar nazikçe çözüm ararken, teyze "benim kocam hakim" diyerek konuyu kapatıyor; yani (bkz: hukuk sistemi) üzerinden hafiften gözdağı veriyor. olay burada bitmiyor, sonra devreye 45 yaşlarındaki oğlu giriyor. beyefendi, evin içine halı sermemeyi "özgürlük" olarak tanımlayıp, yazarın şikayetlerini tehdit olarak algılayarak tersliyor. yazar, yüksek makamların veya eğitimin insan olmaya yetmediğini acı yoldan deneyimliyor. yaz boyunca süren bu gürültü kirliliği ve komşuların arsızlığı yüzünden yazar resmen yıpranmış. neyse ki kışın istanbul'a dönerek yazarın hayatından çıkmışlar.
Terliklerini bir organıymış gibi vücudunun bir parçası zanneden teyze kesinlikle terliksiz gezemediğini söyledi.

tesadüfen böyle bir başlığa denk geldim,ufak bi göz gezdirdim yazılanlara.genelde birbirine yakın şikayetler.şimdi sıkı durun,eminim daha önce böylesini duymadınız.önce üst komşumdan bahsetmek istiyorum.ilk dikkatimi çeken ses ,sanki takunya ile halısız evde geziyormuş gibi tak tuk,tak tuk bir sesti.sabah saat 8 gibi tüm evin eşyasını balkona çıkarıp,elektrikli süpürge ile evi kazıyarak süpürür,siler,hortumla balkonu yıkayıp eşyaları tekrar evin içine taşırdı.saat 11 gibi bu seromoni biter ve gündüz kuşağı tv programlarının eşliğinde saatler süren ,yüksek desibelli telefon görüşmeleri ile devam ederdi.tahminimce kulakları duymuyordu bu yüzden konuşurken bu kadar çok bağırıyor ve televiz...

okumaya eksisozluk.com'da devam et ↗
#komşu #gürültü #ses #rahatsızlık #terlik

AI araçları

⚠️ AI tarafından üretilen içerikler tamamen otomatiktir, eksidebe.com'un veya orijinal yazarların görüşlerini yansıtmaz. bu araçlar yalnızca eğlence ve araştırma amaçlıdır.

farklı anlatılırsa

🎭 ruh haline göre yaz

bu entry'i farklı bir ruh halinde okumak istersen, nasıl hissettiğini yaz (ör: kızgın, taraflı, diktatör vb.)

⚔️ kapışmalı rewrite

iki stil seç, yan yana gör, hangisi daha iyi oy ver

karşıt görüş

💬 tartışma modu

bu içerik eksisozluk.com'da yayınlanan orijinal entry'nin AI tarafından üretilmiş özetidir. tam metin için orijinal kaynağı ziyaret edin.

orijinal entry → eksisozluk.com

benzer entry'ler

bunu da beğenebilirsin