‹ 2026-06-22 debe listesi

japonya

AI Özet: yazar japonya turundan yeni dönmüş, taze bilgilerle gelmiş. öncelikle uçuş mevzusunda direkt uçuşun konforuna vurgu yapıyor, 10 saatlik yolun insanı gerçekten yıprattığını ve jetlag etkisinin ciddi olduğunu belirtiyor. (bkz: jetlag) gitmeden önce visit japan üzerinden qr kod işini halletmeyi kesinlikle öneriyor, yoksa girişte vakit kaybedersiniz diyor. para konusuna gelince, yen'i önceden türkiye'den almanın büyük kolaylık olduğunu, havalimanında uğraşmadığını anlatıyor. bütçe olarak kişi başı 100 bin yenin gayet yeterli olduğunu, büyükşehirlerde kredi kartının genel olarak geçtiğini ve döviz cinsini dolar seçmenin mantıklı olduğunu söylüyor. konaklama tarafında tokyo'da şinjuku bölgesini seçmiş; kalabalık olsa da ulaşım ağının merkezinde olması büyük avantajmış. kaldığı oteli temiz ve odaları geniş bulmuş ama çamaşır makinesi olmaması tek eksisiymiş. osaka'da ise çok daha uygun fiyatlı, dotonbori'nin göbeğinde bir otelde kalmış. buranın hem ulaşımının çok rahat olduğunu hem de çevredeki yemeklerin, özellikle gyoza'nın efsane olduğunu belirtiyor. tokyo'da sürekli metroyla gezmekten dolayı yorulmuş, bu yüzden otelin merkezi olmasının hayat kurtardığını, aksi takdirde fazladan binilecek her metronun insanı bitirdiğini ekliyor.
10 küsür saatlik uçuşları millet abartıyor diye düşünüyordum ama yaşayınca görüyorsunuz, cidden bitmek bilmiyor o yol.

gittim döndüm, bazı şeyler için gitmeden önce ben de buralara baktığımdan gidecek insanlar için ufak tefek bir şeyler ben de fırlatacağım.all nippon airways'den sanıyorum şubat-mart gibi haziran başı için gidiş dönüş bilet almıştım. 44bin küsür tl, direkt uçuş. gitmeden önce 10 küsür saatlik uçuşları millet abartıyor diye düşünüyordum ama yaşayınca görüyorsunuz, cidden bitmek bilmiyor o yol. buradan bakarsanız aktarmalı gidip araya bir boşluk koymak iyi olur mu bilemiyorum. ki sanırım çin aktarmalıda da 10 saat falan uçulacak, direkt uçmak büyük konfor, imkan varsa direkt uçuş alın. indikten sonra jetlag vuruyormuş cidden insanı, 2 gün falan gece 3te anca uyuyabilmiştim. sonra alışıyors...

okumaya eksisozluk.com'da devam et ↗
#Japonya #uçuş #yen #Tokyo #konaklama

AI araçları

⚠️ AI tarafından üretilen içerikler tamamen otomatiktir, eksidebe.com'un veya orijinal yazarların görüşlerini yansıtmaz. bu araçlar yalnızca eğlence ve araştırma amaçlıdır.

farklı anlatılırsa

🎭 ruh haline göre yaz

bu entry'i farklı bir ruh halinde okumak istersen, nasıl hissettiğini yaz (ör: kızgın, taraflı, diktatör vb.)

⚔️ kapışmalı rewrite

iki stil seç, yan yana gör, hangisi daha iyi oy ver

karşıt görüş

💬 tartışma modu

bu içerik eksisozluk.com'da yayınlanan orijinal entry'nin AI tarafından üretilmiş özetidir. tam metin için orijinal kaynağı ziyaret edin.

orijinal entry → eksisozluk.com

benzer entry'ler

sy***'in diğer debe'leri

bunu da beğenebilirsin