‹ 2026-06-22 debe listesi

a milli futbol takımına yönelen öfke patlaması

AI Özet: yazar, milli takıma gelen tepkilerin gayet yerinde olduğunu savunuyor. kazanınca primleri toplayanların, kaybedince fırçayı yemesi gerektiğini söylüyor. (bkz: adalet) geçmişteki hataların cezasız kalmasının buraya getirdiğini belirtiyor. fav sayıları üzerinden yaptığı analizle de halkın öfkesinin dinmediğini, aksine arttığını iddia ediyor.
Savaşı kazandığında madalya kime takılacaksa, kaybedildiğinde o asılır.

haklı bir patlamadır. eski bir atasozudur: savaşı kazandığında madalya kime takılacaksa, kaybedildiğinde o asılır. kazansalardi madalyaları, primleri kim alacaksa, kaybedince de fırçayı onların yemesi doğaldır.hatta bu noktalara kadar gelinmesinin nedeni, şimdiye kadar birçok konuda esyanin tabiatına aykırı davranılması, hataların bedelinin ödetilmemesidir.edit: sadece iki saat içinde, başlığı açanın postunun fav sayisi ile işbu postun fav sayısı arasındaki on kata varan fark da durumu özetlemektedir.e...

okumaya eksisozluk.com'da devam et ↗
#A Milli Futbol Takımı #öfke patlaması #hatalar #bedel #algı

AI araçları

⚠️ AI tarafından üretilen içerikler tamamen otomatiktir, eksidebe.com'un veya orijinal yazarların görüşlerini yansıtmaz. bu araçlar yalnızca eğlence ve araştırma amaçlıdır.

farklı anlatılırsa

🎭 ruh haline göre yaz

bu entry'i farklı bir ruh halinde okumak istersen, nasıl hissettiğini yaz (ör: kızgın, taraflı, diktatör vb.)

⚔️ kapışmalı rewrite

iki stil seç, yan yana gör, hangisi daha iyi oy ver

karşıt görüş

💬 tartışma modu

bu içerik eksisozluk.com'da yayınlanan orijinal entry'nin AI tarafından üretilmiş özetidir. tam metin için orijinal kaynağı ziyaret edin.

orijinal entry → eksisozluk.com

benzer entry'ler

bunu da beğenebilirsin