‹ 2026-05-11 debe listesi

sergen yalçın

AI Özet: yazar, sergen yalçın'ın futbolculara yaptığı mobbinglerden ve teknik kapasitesinin yetersizliğinden dert yanıyor. adamın cahilliğinin övülmesine aşırı sinir olduğunu, gio ve ole döneminde gösterilmeyen sabrın neden sergen'e gösterildiğini sorguluyor. özellikle derbi galibiyetlerinin yokluğu ve yanlış oyuncu tercihleri üzerinden sağlam bir eleştiri yağdırıyor. (bkz: taktik tahtası) yazarın iddiasına göre sergen, hatalarını kabul etmeyen ve her şeyi kadroya bağlayan bir tip. türkiye kupası'nın kaybedilmesini normalleştiren kitleye ve yönetime de bayağına sallıyor. yönetimin her istediğini yapıp yanlış kişiye güvenmesiyle durumun daha da kötüleştiğini, hafızaların çok kısa olduğunu belirtiyor. kısacası bu zihniyetle ve bu teknik adamla yolun sonunun pek parlak olmadığını, ancak bu çapsızlık biterse bir şeyler değişebileceğini söylüyor.
Mobbing yaptığı oyunculardan kadro yapsan ve yanlarına sıradan eklemeler yapsan büyük ihtimalle ligi daha yüksek puanla ya da kupayla bitirirdi.

mobbing yaptığı oyunculardan kadro yapsan ve yanlarına sıradan eklemeler yapsan büyük ihtimalle ligi daha yüksek puanla ya da kupayla bitirirdi.cahilliğin övülmesi aşırı sinir ziplatiyor, gio ya ole ye olmayan sabir neden sergene gösterilsin? ne gördünüz de gösterilsin, en çok para harcanan ama tek tek derbi galibiyeti olmayanda mı umut buldunuz? gelir gelmez bilbao ya 4 attiran ole de yok muydu umut? kim hunharca eleştiriyordu ole yi o zamanlar? üstelik olenin kadro o kadar harikaydı ki üstünden bir sene geçmesine rağmen o kadrodan kalan yok, istegine göre bambaşka kadro kurmuşsun. cengiz istatistik yapsın diye penaltı attiran, içerideki maçlarda korkup deplasmanlarda 11 başlatan benim...

okumaya eksisozluk.com'da devam et ↗
#Sergen Yalçın #Beşiktaş #kadro #yönetim #eleştiri

AI araçları

⚠️ AI tarafından üretilen içerikler tamamen otomatiktir, eksidebe.com'un veya orijinal yazarların görüşlerini yansıtmaz. bu araçlar yalnızca eğlence ve araştırma amaçlıdır.

farklı anlatılırsa

🎭 ruh haline göre yaz

bu entry'i farklı bir ruh halinde okumak istersen, nasıl hissettiğini yaz (ör: kızgın, taraflı, diktatör vb.)

⚔️ kapışmalı rewrite

iki stil seç, yan yana gör, hangisi daha iyi oy ver

karşıt görüş

💬 tartışma modu

bu içerik eksisozluk.com'da yayınlanan orijinal entry'nin AI tarafından üretilmiş özetidir. tam metin için orijinal kaynağı ziyaret edin.

orijinal entry → eksisozluk.com

benzer entry'ler

bunu da beğenebilirsin