‹ 2026-05-14 debe listesi

ankara

AI Özet: yazar ankara trafiğinin artık hindistan seviyesine geldiğini, kural falan kalmadığını anlatıyor. randevuya giderken yaşadığı kaos yüzünden ruhunun bedenini terk ettiğini, şeritlerin birbirine girdiğini ve her yerden araba fırladığını söylüyor. özellikle vatan bilgisayar civarındaki o karmaşada kortizol seviyesinin tavan yaptığını belirtiyor. (bkz: ankara trafiği) özetle bir daha oraya arabayla gitmeye tövbe etmiş, durumu tam bir sinir harbi.
Kuralsızlığın hüküm sürdüğü bir bölge resmen.

trafik bakımından artık resmen hindistan seviyesine ulaşmış şehir.bugün öğlen 2’de yda center’da endokrinoloji randevum vardı. arabayla gideyim, bulurum oralarda park yeri diyerek büyük hata yaptım. daha yola çıkar çıkmaz klasik ankara trafiği başladı zaten. şeritte giderken bir anda dörtlüyü yakıp zank diye duranlar, dörtlü bile yakmadan duranlar, sinyal vermeden lönk diye kıranlar… artık onlara alıştım. ama vatan bilgisayar’ın oradan bir girdim, dedim ki ben neyin içine düştüm? sağ şeritte gidiyorum, karşıdan araba üstüme geliyor. yol benimmiş falan hiçbir önemi yok. kuralsızlığın hüküm sürdüğü bir bölge resmen. iki sıra park edilmiş araba var zaten, geriye...

okumaya eksisozluk.com'da devam et ↗
#Ankara #trafik #kuralsızlık #park #stres

AI araçları

⚠️ AI tarafından üretilen içerikler tamamen otomatiktir, eksidebe.com'un veya orijinal yazarların görüşlerini yansıtmaz. bu araçlar yalnızca eğlence ve araştırma amaçlıdır.

farklı anlatılırsa

🎭 ruh haline göre yaz

bu entry'i farklı bir ruh halinde okumak istersen, nasıl hissettiğini yaz (ör: kızgın, taraflı, diktatör vb.)

⚔️ kapışmalı rewrite

iki stil seç, yan yana gör, hangisi daha iyi oy ver

karşıt görüş

💬 tartışma modu

bu içerik eksisozluk.com'da yayınlanan orijinal entry'nin AI tarafından üretilmiş özetidir. tam metin için orijinal kaynağı ziyaret edin.

orijinal entry → eksisozluk.com

benzer entry'ler

bunu da beğenebilirsin