ekşi itiraf
AI Özet: yazarın annesi kiraya verdiği eve uğramış ve orada yardıma muhtaç, hareket edemeyen bir karga bulmuş. hayvanın durumu pek iç açıcı değilmiş, muhtemelen elektrik çarpmış. yazarın annesi bunu bir işaret gibi görüp hayvanı eve getirmiş, böylece (bkz: kedi) nasibi olmayan karganın hayatı kurtulmuş. yazar evde bulunan antibiyotiklerle ilk müdahaleyi yapmış ama karga bildiğin yatalak durumda, tek bacakla kendini itmeye çalışıyor. babasıyla veterinere götürmüşler ama orada stajyer birinin bakması sonucu pek bir sonuç alamamışlar, üstelik konaklama ücreti mevzusu çıkınca hayvanı geri eve getirmişler. yazar şimdi eldivenlerle kargaya bakıyor, su içiriyor, altını temizliyor; bildiğin karga bakıcılığına soyunmuş. çevresindeki hocalar hastalık kaparsınız diye uyarsa da yazar tedbirini almış. hayvanın boynunda ve kanadında bazı kızarıklıklar varmış, oraya da krem sürüyorlar. yazar hayvanın ilk geldiğindeki o korkmuş halinin geçtiğini, artık daha sakin olduğunu belirtiyor. ama burada ince bir çizgi var; yazar hayvanı yaşatmak istiyor ancak eğer iyileşme şansı yoksa ve hayvan acı çekiyorsa, onu zorla hayatta tutmanın zulüm olduğunu düşünüyor. yani kısacası (bkz: vicdan) ile gerçekler arasında bir denge kurmaya çalışıyor.
❝
Hasılı kelam bir kargamız oldu hahah.
AI araçları
⚠️ AI tarafından üretilen içerikler tamamen otomatiktir, eksidebe.com'un veya orijinal yazarların görüşlerini yansıtmaz. bu araçlar yalnızca eğlence ve araştırma amaçlıdır.
farklı anlatılırsa
🎭 ruh haline göre yaz
bu entry'i farklı bir ruh halinde okumak istersen, nasıl hissettiğini yaz (ör: kızgın, taraflı, diktatör vb.)
⚔️ kapışmalı rewrite
iki stil seç, yan yana gör, hangisi daha iyi oy ver
karşıt görüş
💬 tartışma modu
bu içerik eksisozluk.com'da yayınlanan orijinal entry'nin AI tarafından üretilmiş özetidir. tam metin için orijinal kaynağı ziyaret edin.
orijinal entry → eksisozluk.com