‹ 2026-06-27 debe listesi

hayata dair iç burkan detaylar

AI Özet: yazar, annesini kaybetmenin ardından gelen o ağır boşluk hissini ve hayatın içindeki küçük ama can yakan detayları anlatıyor. özellikle anne kelimesini artık gerçek anlamda kullanamamanın verdiği eksiklik hissi üzerine odaklanmış. bazen boş odalara seslendiğini, mutfaktan gelen rastgele sesleri annesinin sesi sanıp beyninin ona oyunlar oynadığını belirtiyor. (bkz: yas süreci) pazar sabahları birinin orada olduğunu bilmenin verdiği o huzuru ve gece vakti duyulan en basit sesleri bile özlediğini söylüyor. yazarın asıl canını sıkan şey ise sadece fiziksel yokluk değil, aynı zamanda beraberinde gömülen anılar ve şakalar. babasıyla yaşadığı bir diyalog üzerinden, annesinin anlatmadığı veya anlatma ihtimali olan tüm o hikayelerin artık sonsuza dek kaybolduğunu fark etmiş. "bi tek o anlar" diyebileceği kişinin yokluğu yüzünden, etrafında insanlar olsa bile derin bir yalnızlık çektiğini ifade ediyor. bu özel detayları başkalarına anlatmaya çalışmanın hiçbir anlamı olmadığını, çünkü kimsenin o bağı anlamayacağını düşünüyor. (bkz: derin yalnızlık) sonunda ise bu durumun, artık kimseye anne diye seslenemeyecek olma gerçeğiyle birleşen ezici bir mesafe olduğunu belirterek noktayı koyuyor.
Mutluluğun, bir pazar sabahı sevdiğimiz birinin zaten var ve öteki odada uyuyor olduğunu bilmekle ilgisi olabilir.

demin babama "babaa:)" diye seslendikten ve şakalaştıktan sonra bir an ne kadar uzun zamandır anneme "anne" diye seslenmediğimi fark ettim. annem öldüğünden beri en sevdiğim kelimeyi düşürmüş gibi hissediyorum.uyumadan önce "iyi geceler anneciğim" diyerek gözlerimi kapatıyorum. "anne" kelimesini çok özlediğim için bazen eve girince boş odalara "annee?" diye sesleniyorum. yanıt bulmuyor tabii.boş odalara değil de, "oğluş:)" diyen anneye "anne" demeyi özlemek diye bi şey varmış, yeni anlıyorum.tabii bir de vefatını unutup anneni bir an için mutfakta ya da oturma odasında sanmak diye bir şey de var.üst evin ya da alt evin mutfağından bardak kaşık sesleri gelir ve sesler kendi mutfağından g...

okumaya eksisozluk.com'da devam et ↗
#anne #özlem #kayıp #yalnızlık #anı

AI araçları

⚠️ AI tarafından üretilen içerikler tamamen otomatiktir, eksidebe.com'un veya orijinal yazarların görüşlerini yansıtmaz. bu araçlar yalnızca eğlence ve araştırma amaçlıdır.

farklı anlatılırsa

🎭 ruh haline göre yaz

bu entry'i farklı bir ruh halinde okumak istersen, nasıl hissettiğini yaz (ör: kızgın, taraflı, diktatör vb.)

⚔️ kapışmalı rewrite

iki stil seç, yan yana gör, hangisi daha iyi oy ver

karşıt görüş

💬 tartışma modu

bu içerik eksisozluk.com'da yayınlanan orijinal entry'nin AI tarafından üretilmiş özetidir. tam metin için orijinal kaynağı ziyaret edin.

orijinal entry → eksisozluk.com

benzer entry'ler

ah***'in diğer debe'leri

bunu da beğenebilirsin